martes, marzo 30

PROGRESSANT ADEQUADAMENT....

.
Doncs sí, perquè avui en arribar al club -i tot i les sèries d'ahir- no m'he “arronsat”, m'he pujat a la bici i... fota-li, que fot pujada: 20 quilòmetres en 47 minutets !. He completat la sessió amb una sèrie d'abdominals i la necessària taula d'estiraments. Bona preparació de cara a la dels "Bombers".
Els "merengones" se les prometien molt felices guanyant-nos l'altra dia i avui... pata-pam !!! els hi hem donat “en toa la frente”; una victòria més... i de cap a la Final Four !!!

Finalment avui no me'n he anat a sopar amb els soft-raqueteros del club; poc abans de les nou jo ja havia acabat, ja m'havia dutxat i ja estava vestit... i a ells encara els hi mancaven uns 4 ó 5 partits per jugar; total, que hauríem sortit del club per anar a sopar cap a quarts d'onze... i jo no estava per la labor; i menys fent el Bayern-Manchester de Champions (finalment guanyat pels alemanys per 2-1 -quan ja passaven 2 minuts de l'hora- després de que Rooney s'avancés al minut 2).

Objectiu “Camino del Bernabéu”:
Avui, amb “bonus de 10,318 quilòmetres”, perquè fent-ne 20 -en lloc dels 9,682 que “tocàven”- ja n'he fet 107,040. Així que ja estem a només 502,962 quilòmetres “d'en Santi”... (demà Arsenal-Barça; no correrem gens ni mica, així que “em menjaré” el bonus d'avui... i encara em sobraran 636 metres. Per continuar “en ritme” de 9,682 per dia, dijous n'hauré de fer 9,046.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario