martes, junio 18

Això s’ha d’acabar…


Sí, perquè des de dimecres, i fins avui, rés de rés. No pot ser el estar 5 dies sense fotre ni brot, “sin dar palo al agua”: avui perquè anem a Vic, demà perquè venen els nebots a banyar-se, l’altra perquè hi ha una reunió... excuses, excuses i més excuses. Repeteixo, això s’ha d’acabar (tot i la calor, el meu principal enemic): haig de tornar als, com a mínim, 3 dies per setmana corrent.
Avui, i després de dubtar uns segons entre anar a casa i sortir a córrer pels voltants i fins a la Creu de Pedralbes, finalment me n’he anat al club, a pedalejar durant 10 quilòmetres (amb els dos últims a una molt forta pressió de pedals i velocitat), per saltar després a la cinta, a córrer un quilòmetre “a trote cochinero” per despertar les cames i fer-ne després un altra, caminant i a velocitat de marxa ràpida, però amb la rampa a desnivell  7; continuo sense entendre cóm poden fer la transició els tri atletes de la bici al córrer: jo, en només 10 quilòmetres pedalejant, salto de la bici amb el cul ben adormit i les cames em tarden un parell o tres de minuts en respondre’m! (clar que, històricament, el meu cul i el seient de la bici han estat en guerra permanent).
El "planiyo" d'aquestes dues setmanes finals:
 
Divendres (21) al vespre... Cursa DESIGUAL  (8 km).
Dissabte (22) a mitja nit (literalment)... Cursa DEL PORT DE BCN  (10 km).
i l’altre diumenge (el 30) Cursa DE LA VILA OLÍMPICA.
I amb això, ara sí, acabaré la temporada. Veurem què tal...!
Per cert, vaig errar la dada l’altra dia: els 24:17 de La Maquinista NO va ser la meva millor marca en curses de 5 quilòmetres. Quin despiste!; pel davant seu hi ha unes altres 5 curses de 5, "Sansis" la majoría:
La Sansi de Lloret, de desembre 2010... 23:28 - MMP   La Sansi de El Masnou, de desembre 2012... 23:50   La Transplantrun de març d’aquest any... 23:54   La Sansi de Viladecans de desembre 2011... 23:55   i  La Sansi de Viladecans de desembre 2012... 23:55  (el mateix temps clavat).
El que sí va ser, la de La Maquinista 2013, és la meva cursa número 81 (des de la primera, el 31 de desembre de 2007, entre maratons, mitges maratons, curses de 10, curses de 5, “curses rares tipo ECI”...).
(C.Q.  495  49-137-358)

No hay comentarios:

Publicar un comentario