jueves, junio 27

Precaussión, amigo conductor…


El cos hem demanava avui sortir a córrer; mala llet acumulada, tensió... no volia que ningú a casa ho pagués en arribar-hi. A més a més, avui es dijous i diumenge tinc cursa i calia fer-ho. Però... gaire bé tinc enllestida la butllofa del taló, i no me l’he volgut jugar; així què “...precaussión” i a deixar que el Compeed faci la seva, que ho està fent bé. És la meva última cursa de la temporada i vull anar a per totes; sembla que la climatologia ens acompanyarà i que no fotrà gaire calor diumenge (és el meu pitjor enemic d’aquesta cursa, per les dates en que es corre, i més aquest any que encara és més avançada la data).
Em trobo bé, fort, he arribat força bé a final de temporada... però m’està costant cada cop més anar “esgarrapant segons al crono(serà cosa de l'edad ?). L'objectiu per diumenge (sempre has de tenir un objectiu a l’hora d’afrontar qualsevol cursa) és el d'apropar-me al màxim a la meva MMP (47:58) i crec que -si no fa massa calor- aquest cop ho puc aconseguir.
Aprofitant que   la princesa Little Su  me l’ha fet arribar, us deixo aquest vídeo que no només es refereix a runners i curses, sinó a l’actitud enfront la vida: el “sortir de la zona de confort”.
Apliqueu-vos-hi !.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=i07qz_6Mk7g#at=263
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario