jueves, octubre 17

Un parell d'imatges i...


… un parell de bones notícies !
 Per una banda, ahir us parlava de la Myrna Mates, l’alma mater de la Cursa de la Amistat. Doncs aquí la teniu, atractiva, tota vitalitat, tot simpatia... Ella avui m’ha ensenyat el model de sabatilles Mates que jo vaig tenir a principis dels 70 (les blanques, amb la filigrana M blava... i que encara fabriquen !) i que resulta ser que el seu pare, el gran Francesc Mates, va crear quan ella va néixer l’any 58: fetes en pell, amb els tres “forats” a la sola, de color blanc (com ara ja és el seu curt cabell, i que li escau molt bé) i blau (com els seus ulls profunds, intensos, sincers): és per això que el model es diu “Myrna classic”; me n’he oblidat de fer-ne una foto in situ, i això que les he tingut a la mà (...però l’acabo de trobar al seu catàleg).
Bona noticia (1)
  Torno a la Behòbia-Sant Sebastiá !!!   
Un company meu de feina, en Jordi, va veure ahir a twitter que jo demanava si algú tenia ja assignat dorsal i que, per les raons que fossin, no pogués córrer finalment la cursa... i dit i fet: un conegut seu de Madrid li ha confirmat “que me’l passa” !!. Així doncs, un any després, tornaré a Donostia per córrer i viure una de les curses amb més ambient del món mundial. I, amb una mica de sort, fins i tot puc aconseguir baixar de 1:49:45, que va ser el meu temps (gens dolent) de l’any passat sota la intensa pluja. Ara només haig de trobar un lloc per clapar... que no serà gens fàcil.
Bona noticia (2) - ...i la prova de resistència que tenia que fer avui, què ? .
Doncs, tot sota control: com sempre, engego a córrer ja amb les pulsacions força altes (74-76) per posar-me, ràpidament, a 110-115... però difícilment arribo/sobrepasso els 140. El metge m’ha dit que:
“...Txabi, ja firmava jo -ara mateix- estar com tu a la teva edat” .
Així doncs:  -ecocardiograma (...com un torete) -electrocardiograma (...com un torete) -pressió controlada i equilibrada (13-8) -prova d’esforç (...com un torete).
Em falta encara per veure els resultats de l’analítica completa que em vaig fer, i que analitzarem conjuntament amb la meva cardiòloga la setmana vinent.
(...amb tant “torete” podria acabar muntant una “ganadería de reses bravas”).

Bé, Txabi, bé.. !  

No hay comentarios:

Publicar un comentario