miércoles, mayo 25

CREC QUE NO HO SUPERARÉ MAI...


El meu cul i el seient de la bici estan en conflicte permanent. Tot i que al seient li poso la tovallola, el cul se m'acaba “adormint” i em queda adolorida tota la zona. Però, tot i així, després de no haver fet res ni dilluns ni dimarts, avui m'he fotut a les cames uns altres 20 quilòmetres: 56 minuts “martiritzant” el meu cul, per acabar cremant 415 calories.

Diumenge faré, amb la Marta, la caminada popular “Camina i lluita contra la fam”; és una caminada popular de 5 quilòmetres, amb sortida i arribada a l'Arc del Triomf; és una caminada promoguda pel Programa Mundial d'Aliments de les Nacions Unides que es farà conjuntament a 250 ciutats d'uns setanta països i l'objectiu és recaptar diners pel “Programa”.

(C.Q.  749  78-431-318)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario