martes, mayo 10

AHIR 5 ?, DONCS AVUI.... 10


Després d'haver estat tot el dia enclaustrat en aquest edifici, el “Cibernarium” del 22@ per unes jornades professionals de digitalització de Pime's, me n'he anat cap el club per estirar la musculatura enquistada després de tantes hores assegut i sense poder moure'm. I sent conseqüent amb la meva tradicional manca total de criteri (anava disposat a fer uns quilòmetres en bici), finalment m'he pujat altra cop a la cinta i, apa!, m'he cruspit uns altres 10 quilòmetresSi ahir vaig fer una sèrie curta -però ràpida- de 5 quilòmetres, avui (potser esperonat per haver estat xerrant amb una berlinesa) he anat “a ritme marató berlinés”:
5 quilòmetres a 6:00,   4,5 quilòmetres a 5:27... i un darrer mig quilòmetre “sprintant” a 4:36; i el més curiós és que avui he acabat millor que ahir (altra cop “xorrejant” això sí; m'he deixat a la cinta 880 calories en 57 minuts exactes).
I demà... tinc festa !. Me'n aniré a donar un llarg vol en moto, encara no sé on; el que sí serà és una ruta amb revolts, per poder “gastar pneumàtic”.

(C.Q.  662  71-371-291)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario