sábado, febrero 21

COM CADA VIGILIA DE CURSA . . .

… el mateix ritual de sempre:

Amuntegat a sobre d’una de les cadires del menjador (per no despertar demà al matí a la Marta), ja tot preparat, tot el que em cal per poder sortir a córrer:

- les meves sabatilles, amb el seu corresponent "xip groc" incorporat (quan finalment faci el canvi de les ASICS per les noves SAUCONY, no sé si sabré córrer sense elles),
- els mateixos mitjons de sempre,
- el mateix culotte negre,
- aquest cop la samarreta dels runner’s del club (ja que seré l’únic que corre aquesta cursa, al menys "que se’ns vegi"),
- el buff (que m’ajuda a subjectar-me els auriculars),
- la meva dessuadora preferida,
- el pulsòmetre-cronòmetre (per poder anar-me "atabalant" si veig que no vaig "a ritme")
- i, sobre tot... l’Ipod, perquè ja sabeu que no sé córrer sense música (ho sento, Albert, és així i sé que tu no ho entens, però per a mi, sense música no és el mateix...).

El dubte per demà matí son les ulleres de sol; depèn de cóm s’aixequi el dia em poden fer falta... però sinó emprenyen un munt, ja ho veurem; com que aniré amb cotxe fins allà, ja decidiré el què.

Veieu l’hora que posa al peu d’aquesta entrada ? doncs això vol dir que en menys d’un hora i mitja comença el derbi !!!. Me’n hi en vaig.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario