jueves, febrero 12

“ DILEMA HABEMUS . . . “


A veure si m’explico.
Diumenge passat em vaig quedar amb un regust amarg; veure els companys gaudint ( i de quina manera !) de la Mitja Marató de Barcelona, i jo, a la vorera, fent-los fotos... i animant-los. D’acord, no estava en forma ni per fer ni la meitat de la mitja, o sigui, ni un quart; m’hagués “rajat” abans de la meitat de la cursa, però... què voleu que us digui: m’hagués agradat tant córrer-la !!!.

Aquesta tarda, a la sauna, allà tirat sobre las planxes de fusta, suant, deixant volar la imaginació, m’he dit:
-l’1 de març hi ha la “Marató de Barcelona”; doncs tu, Txabi, faràs la teva pròpia, personal i intransferible “mitja marató d’en Txabi” corrent només mitja marató de la marató del dia 1.

I així ho pensava fer, fins que sortint de la sauna l’Albert m’ha “desinflat”:
- que si no ho facis, que si no es el mateix, que si tal, que si qual...
I m’ha dit:
- perquè no fas “La mitja marató Costa de Barcelona-Maresme” ? (per Calella-Pineda-Santa Susana-Malgrat-Santa Susana-Pineda-Calella); es plaaaana, molt plana i molt ràpida...
Es el diumenge 15 de març (tres dies abans de que jo en faci 52, per cert...).

I aquest es el problema, el meu “dilema”: jo vull córrer, penso córrer, la Cursa de 10 kms. d’Esparraguera amb tots els runners de Can Mèlich (amb el “dinaret” posterior a “La Vinya Nova”, of course). I aquesta cursa és el dia 8 de març, o sigui, només una setmana abans de la “mitja marató de la Costa”. I no crec que jo, dues setmanes seguides, pugui aguantar-les.

L’Albert, muy chulito ell, diu que córrer la d’Esparraguera es el millor entreno que puc fer per preparar la Mitja:
- els primers 5 quilòmetres, que fan una mica de pujadeta, els fas xino-xano, sense preses, i els 5 darrers, acceleres una miqueta...
Com si em fos tan fàcil !!!.

Però, ho provarem, vaja si ho provarem !!!

Així les coses, el meu -espero- definitiu calendari de curses d’aquí als “bombers” serà el següent:

22 de febrer: 10 quilòmetres de Sant Boi
8 de març: 10 quilòmetres d’Esparraguera
15 de març: la Mitja Marató de la Costa (un munt de quilòmetres per mi, la meitat de 42,195, o sigui: 21,098 quilòmetres ... em canso ja només de dir-ho !!!).
5 d’abril: La Cursa dels Bombers.... “la cursa”.

Apa noi, ja pots anar-te preparant !!!.

“... pels voltants de setembre, abans que arribi el fred, compren el seu bitllet per al tren de l’esperança. I els hem vist allunyar-se amb la maleta al coll caminant per un moll de l’estació de França.... són gent de l’Aragó, de l’Àfrica i del sud, els veremadors.... cadascú amaga un somni, cada qui té un accent, però tota aquesta gent parla el mateix llenguatge: l’ idioma del peó. Senzill, dur i a preu fet, dels veremadors...” (JMS-Els veremadors, 1970).
.

2 comentarios:

  1. Txabi, les Asics aquestes a 70€ les he vist al Decthlon de Tarragona, nomes tenian numeros del 8 y del 11 (americà) jo tinc un 8, em van comentar que estan liquidant el model ja que ha sortit en nou disseny i que en altres botigues de la cadena molt segur que les puc trobar. Jo aniré al Decthalon de la Plaça Villa Madrid que m´agafa a prop del estudi a veure si les puc trobar. Digam el teu número si vols i et confirmaré si les tenen.

    ResponderEliminar
  2. Bones notícies:
    He anat al Decathlon de la plaçaVilla Madrid a Ciutat Vella, li queden algunes peces de les Asics, la notícia dolenta és que allí la rebaixa era menor, allí les tenien per 105 €. M'he enrrollat amb la noia de la secció runner i s'ha portat de conya, m'ha fet una rebaixa final de 85 € i no m´ho he pensat ni un moment més i me les he dut. Pel que es veu cada botiga de Decathlon funciona de manera autònoma quant a preus i promocions en funció de l'stock que els queda per a venda. Aprofita't !!

    ResponderEliminar