viernes, junio 19

AIXÒ NO S'HA ACABAT ...







... habemus nova Cursa !!!

Pensava que ja havia donat per acabada la meva temporada de Curses (tenint l'estiu a sobre com el tenim, i sent jo "corredor de temporada tardor-hivern"); però ja veieu que no: una Cursa més de 10 quilòmetres, amb el sempitern objectiu de baixar de 47’58’’; aquesta sí que potser que sigui la última d'aquesta temporada, encara que no vull ni imaginar-me “la calda” que fotrà el 5 de juliol, tot i començant la cursa a les 9 del matí...

Són ja pasades les sis i mitja de la tarda de divendres... i ja no arribo a temps per sortir a córrer amb els de la colla i, a més a més, continuo tenint les meves velles i conegudes molèsties a l’esquena (estic totalment convençut que és pel fet d'anar en cotxe... soc "motero", què voleu que hi faci !). Així que aquesta tarda descansarem i demà dissabte serà un altra dia...

Vinga va, una cançoneta, que fa dies que no n'escric cap...

"... Irene tiende el alma en el balcón y el viento, indiscreto, la explora, resucitando formas gorditas y habladoras. Irene, columpiándose en los alambres, Irene, convidándome a conocerla, emplazándome. No comprendo cómo puede usted pasar y no verla. Irene tiende sus trapos al sol y algo en mí se aroma y despereza, jugando a las adivinanzas y a los rompecabezas..." (JMS-Irene, 1978).
.

1 comentario:

  1. Benvingut txabi, quina moral!! Hidrata't bé. Divendres passat vaig anar per la Salut i tot allò amb els de Can Mèlich i va ser molt molt cansat per la calor, es que no podia, de debó. Per cert que ara quedem a quarts de vuit, a veure si se suporta una mica millor.

    Avui no hem anat perquè tenim un sopar a Premià de Mar.

    Pel 5 de juliol jo de tu em proposaria acabar-la, ja és molt!!!

    una abraçada

    BLN

    ResponderEliminar