viernes, junio 19

CRITERI, EL QUE SE’N DIU CRITERI …

.
... no sembla que en tingui gaire, no.

Avui, immediatament després de l’entrada anterior, he vist el comentari de Belén, dient-me que els de la colla (“con la que está cayendo de calor...”) sortien a córrer a partir de les 19,30, així que m’ho he repensat sobre la marxa i el que he fet ha estat trucar a l’Albert, confirmar que encara estaven al Club i demanar-los que m’esperessin, que ja anava cap allà.

Fet i dit això, haig de fer -ara- CINC reflexions en veu alta:

- Una: si dius, a les 18,30 : “...així que aquesta tarda descansarem i demà dissabte serà un altra dia... “, no estiguis a les 19,15 al Club, vestit amb calça curta i a punt per anar a córrer per la muntanyeta... perquè patiràs !!!.
- Dos: definitivament, soc corredor de “tardor-hivern” (aquesta “melange” de calor i humitat que està fent em mata).
-Tres: definitivament, soc corredor “de pla”; perquè a la que hi ha una “pujadeta” (encara que el que hi ha en aquest recorregut habitual que fem no son, precissament, “unes pujadetes”) pateixo i molt; només cal recordar el perquè em vaig apuntar al Club: per reforçar les cames. Haig de fer més exercicis de enfortiment de cames !!! (i/o sortir més per muntanya a córrer...).
- Quatre: tros de capullo, si et fa mal l’esquena, no surtis a córrer !!!
- ... i Cinc: què difícil serà superar la pèrdua (perquè algun dia les hauré de llençar, fetes pols) de les meves estimades Asics: són una pasada !!!. Per sort, amb el poc que faig mal bé les sabates (en general) encara en tinc per força temps de córrer amb elles; però arribarà el dia i llavors.... sniff !!!.

Ja ho veieu: he passat del quedar-me a casa, tranquil·let, descansant, a sortir a córrer per la muntanya; però l’esquena m’ha passat factura i aquest cop he decidit anar només fins a la Font i tornar -sol- al Club, cuidant-me molt bé de fer allà una llaaaarga sessió d’estiraments.

Està clar que criteri, el que se’n diu criteri, no sembla que en tingui gaire... Però què voleu que us digui: el sortir a córrer amb la colla els divendres m'encanta !!!.

I l’esquena ?; bé, gràcies.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario