lunes, junio 29

DONCS SÍ QUE COMENCEM BÉ LA SETMANA !


Avui que els meus bessons (l’esquerra sobre tot) començava a deixar de donar-me la tabarra, vaig aquest matí i -aparcant la moto- poso al cavallet molt a prop del forat d’un arbre... i el cavallet que se’n va cap a dins, desequilibrant la moto i fent-me fer un gest violent par evitar caure. Resultat ? la típica-tópica contractura a l’esquena, que en el croquis adjunt la situo o be al muscle “romboide mayor” o be al "fascia toracolumbar" (la de muscles que vaig descobrint dia a dia que tinc i dels que no tenia ni idea del nom... i quins noms ! ) en fer l’esforç perquè la moto no em caigués a terra altra cop; això a part del cop que m’he donat amb l’espatlla contra l’arbre que, tot sigui dit, m’ha permès no anar-me’n per terra. Així les coses, només he anat al club a deixar als de la colla una USB amb les fotos i vídeos d’ahir de la Triatló de Calafell perquè cadascú s'agafi les seves.
Diumenge tinc la darrera cursa de la temporada i m’hauré de preparar “per no fer figa” , perquè la calor pot ser de les que fan època pel que diuen. Però ara mateix em costa inspirar, agafar aire a tope als pulmons per poder respirar, perquè de seguida em ve la punxada punyetera. Com sempre, m’encomanaré al meu miraculós relaxant muscular “Myolastan” i a veure què tal evoluciona el tema d’aquí a diumenge (un diumenge d'inici de ebaixes per cert, i la cursa és al voltant d’un centre comercial: correré amb la Visa a la butxaca !).
Pregunta: Si us oferissin, com sembla que li han fet a l’Eto’o, un salari d'11 milions d’euros nets per temporada, i durant tres temporades.... vosaltres us quedaríeu al Barça ?. Deixo la pregunta en el aire (tot i que plantejar aquestes xifres em sembla immoral “con la que està cayendo...”).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario