martes, agosto 25

CÓM M’HA FET SUAR …!

.
Com estava previst, he anat a jugar a soft-ràquet amb en Jordi Castro. Dels quatre partits que hem jugat, els dos primers molt ajustats (14-17 i 17-14, deixant-me remuntar un 9-14 !) però m’ha guanyat, i bé, els altres dos; renoi, quina suada !. He acabat bastant cansadot,i suant i suant fins ben bé més de mig hora després d’acabar i és que fotia molta calor allà baix.
Demà, descans... m’he ressentit de l’esquena en fer un mal gest en anar a buscar una pilota baixa i millor no forçar...
Pel matí, lo esperat: 144 correus electrònics per obrir, llegir i desar, o per llençar directament sense obrir-los, tant a la blackberry com al ordinador del despatx; total que fins gaire bé les onze sense fer altra cosa. La resta del matí, tranquil·let, mooolt tranquil·let; és agost i la gent no està perquè la vagis “emprenyant”, així que em guardo “les municions” per quan arribi setembre, que falta em farà.
Apa, siau !
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario