miércoles, agosto 26

UNA COSA ÉS NO ANAR AL CLUB....

.
…i una altra ben diferent és no fer res.
De l’esquena estic millor (falsa alarma) però les cames em pesen, les tinc “engarrotades”... tot i això, d’aquí a una estona -cap allà les vuit del vespre, quan faci menys calor- sortiré a córrer pels voltants de casa (faré allò que l’Albert en diu: “recuperació activa”). I es que és veritat: si després d’una bona “tunda” (i lo del soft-ràquet d’ahir, per a mi, ho va ser) em quedo “parat”, encara em costa més recuperar-me (apareixen les “agulletes”) que ja vaig tenint una edat...

LEO MESSI, MVP Champions League 2008-2009
L’argentí rebrà el guardó que l’acredita com a "Millor Jugador" de la passada edició de la Champions League, així com el de "Millor Davanter". El català Xavi Hernández haurà de “conformar-se” amb el guardó de "Millor Mig-campiste".

RICKI RUBIO, blaugrana

Sembla ser que el Regal Barça y el DKV Joventut de Badalona han arribat a un acord pel traspàs (per uns 3,5 milions) del jove jugador. És una xifra rècord a la Lliga ACB.



I sembla ser que aquest central ucraïnès de nom innombrable DMYTRO CHYGRYNSKIY, (amb aquesta pinta de Jesucristo SúperStar) també està al sac (per uns 25 "quilos"...).


I d'aquest, d'en Txiqui... què me'n dieu ?.
Quin paio més inútil !. Perquè, de fitxar en "Tití" o en "Ibra" -pagant una "morterada"- també en sé jo, què collons...

No hay comentarios:

Publicar un comentario