jueves, octubre 21

COMENÇANT A PREPARAR, TARD, LA MITJA...


Després d'un dilluns, dimarts i dimecres “de piernas caídas”, avui he aconseguit recuperar una mica el to. M'he pujat a la cinta per fer 5 quilòmetres per tal d'estirar les cames:
- un primer quilòmetre d'escalfament a ritme 6:00
- tres quilòmetres a 5:00
- ... i acabant amb un darrer quilòmetre “sprintant” a 4:16
i és que després de tants dies “de no fer rés” tampoc era qüestió de forçar la máquina.

Demà tenim sopar amb la colla de runners, entre d'altres coses per decidir la uniformitat dels “Tribanda runner's” o, parlant en plata, la secció runner del Tribanda: tipus de samarreta (amb mànigues, sense, amb tirants...) estampació, teixit... i tot això regat amb un bon munt de cerveses i de bon vi.

Primera baixa per la Marató de Donosti: el genoll d'en Pau “fa figa” i no la podrà córrer, perquè no la podrà preparar pel dolor que té en córrer. Avui, en el facebook li ha dit
-“si vols, la puc córrer jo per tu, amb el teu dorsal i el teu xip...
i li he dit així, “de sopetón”, sense pensar-m'ho. I ara, en fred, penso que només dependrà, el fer-ho o no, de si puc arribar a entrenar-me amb regularitat durant el mes de novembre; total, la despesa en Pau ja la te feta... i perduda (però si al final m'hi decideixo, recuperarà al menys els 40 euros de la inscripció). No sé, ja ho veurem amb el pas dels dies. De moment, correrem diumenge la Mitja Marató del Mediterrani per “anar fent boca”...

Ja tinc el número de bastidor del meu cotxe nou !!! Això vol dir que el “desembarcaran” al concessionari de Sant Just o demà o el proper dilluns, el podrem matricular dimarts o dimecres i dijous, com a molt tard, ja el tindrem... Yuppie !!!.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario