lunes, octubre 11

DE TORNADA A CASA...


Dels 4, el segon per l'esquerra...

El que és pressentia com un “tostonàs” llarg cap de setmana en família ( ...la de la meva dona; ens hi hem ajuntat 12 a casa del I. i la T. a Son, al Pallars Sobirà) ha acabat sent un genial cap de setmana ...si no tens en compte les 3 hores i mitja en cotxe de l’anada -dissabte- i les tres hores, exactes, de la tornada -avui- feta per un recorregut diferent que el de dissabte. El paller que es van comprar aquest parell al ben mig del poble -i que han reformat en vivenda- és una autèntica passada !.

Dalt del cim

Encara que el temps no ens ha acompanyat gens (tot i que dissabte varem poder dinar al jardí amb un sol espatarrant) ha estat un dissabte, diumenge i gaire bé tot avui dilluns d’allò més entretinguts, “rematat” (aquest matí que no plovia) amb una ascensió amb l’I. i el meu nebot G. al cim del Pinetó; les meves cames han respòs perfectament; en canvi, el meu cor hi ha hagut estones -ja cap a l’apropament final al cim- que se m’ha accelerat al 1.000, com de costum a les pujades... Però, cap problema, tot controlat (menys l’ampolla d’aigua, que l’I. s’ha deixat a baix al paller-vivenda...).

Ja soc a casa...
.

1 comentario:

  1. Que maco Txabi, a mi m'encanta aquesta zona. Qui sap si serà aquí on tindrem la nostra borda quan ens jubilem!

    ResponderEliminar