domingo, octubre 17

DIUMENGE “SERIAT”…

El llibre...
… que no “ seriot ”, o sigui, que vol dir que he corregut fent “sèries” en lloc de fer carrera continua. I és que aquesta tarda, després de “ prendre'm un excel·lent PA NEGRE ” -adaptació cinematogràfica del també excel·lent llibre d’Emili Teixidor- me n’he anat al club; inicialment era només per estirar una mica les cames i comprovar què tal anava el “grinyolar” dels meus genolls. Però finalment m’he acabat pujant a la cinta i completant una bona sèrie de 6 quilòmetres, en tandes continuades, sense interrupció, de 500 metres:
- el 4 primers quilòmetres a ritme altern de 6:00  i de  4:36
- els 2 darrers quilòmetres a un ritme una mica més “accelerat” ( 5:27  i  4:16 ).
I suant com un “poseso”, en acabar m’he passat una bona estona fent estiraments... i cap a casa, sense molèsties als genolls.
D’avui en vuit... Mitja Marató del Mediterrani !.
.

2 comentarios:

  1. Què tal la peli? Jo vaig llegir el llibre amb el club de lectura de la biblioteca de Sant Just i després vam tenir una tertúlia per comentar-lo amb l'Emili Teixidor. Ens va agradar moltíssim tant el llibre com la estona de xarrada amb ell.

    ResponderEliminar