miércoles, marzo 9

AVUI, 5 a 5:27…

per no deixar “que se m’adormin les cames”.

Tot i continuar amb els sòleus tocats, ben adolorits, i amb els quàdriceps encara una mica endurits, m’he forçat a anar pel club a fer una tiradeta a veure què tal em responien les cames. I he acabat cremant 425 calories en 27:12 fent aquests 5 quilòmetres a un bon ritme de 5:27. I be, francament molt millor del que m’esperava, encara que des del primer moment els quàdriceps no han parat d’anar-me dient:

- Ep, Txabi, que estem aquí, no t'oblidis... !

El que sí he corroborat és que, en acabar -però no així mentre corro- se’m desperta el dolor a la parta alta de la part posterior del maluc (esquerra) que ja no sé si confonc amb el piramidal; el cas és que, després d’estirar, em torna la molèstia, el dolor, el que em fa ranquejar; ahir -després de la pedalada- em vaig prendre “el cocktail” abans d’anar-me’n a dormir, i m’he llevat sense gens de dolor ni molèsties; però avui, en acabar els estiraments i refredar-me... tornem-hi !.

Em sembla que tocarà descansar uns dies, serà el millor...

(C.Q.  457  41-246-211)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario