domingo, marzo 6

MARATHON DAY !

ZERO !!!

Avui sí que ja s’ha acabat el compte enrere; avui és el dia.
Son dos quarts de set. Ja he esmorzat. No he volgut fer “provatures” i he menjat el de sempre:  torrades amb pernil dolç, dos enormes gots de suc de préssec i amb cafè (doble) amb llet i cereals; com sempre m’enduré un plàtan per “anar fent” mentre no comenci la cursa i aquest cop m’enduré també un suc de taronja.
Com cada matí de cursa, em fa mal tot !. Crec que és quelcom psicosomàtic, ja que un cop arranco a córrer, em desapareixen tots els mals. Però el que sí estic avui és nerviós, molt nerviós. No trobo el moment de començar a córrer pels carrers de Barcelona, pels carrers “de casa”. No deixo de “visualitzar” un i mil cops el mapa del recorregut que tinc incrustat al cervell:

- anar compte amb la sortida pel carrer de Sants i la pujada pel Camp de Barça
- un anar fent per Diagonal (K-5), Travessera, Avda. Madrid-Berlín
- baixadeta per Rocafort (K-10), Avda. Roma i Tarragona
- la una i mil cops recorreguda i “sosa” Gran Via, fins al Passeig de Gràcia
- pujar pel Passeig i girar per Rosselló (K-15) fins la Sagrada Familia
- agafar el “falso llano” de la Meridiana fins al Hipercor (K-20) i tornar fins a Felip II
- retrobar altra cop la Gran Via fins a Rambla Prim i l’inici de la Diagonal (K-25)
- fer-la amunt (fins a la Torre Agbar) i avall (K-30)
- entrar a la “zona del mur” per la Avda. Litoral i fins el Parc de la Ciutadella (K-35)
- passar, triomfants (i ja fets pols), per sota de l’Arc del Triomf
- Rda. Sant Pere, Plaça Catalunya, Portal del Àngel, Avda. Catedral, Via Laietana, Ferran i La Rambla
- pujar pel Paral·lel, Rda. Sant Pau (K-40)
- Sepúveda, Plaça Espanya
- Torres Venecianes...  i meta !. (hora estimada -somiada- d'arribada: 12,30/12,35 hores)

Ens veiem d’aquí a unes sis o set horetes i us ho explico amb detall.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario