viernes, marzo 25

TINC “MONO” DE CÓRRER…


Té collons la cosa !. Només fa cinc dies de la meva fallida mitja marató, o sigui, cinc dies només sense córrer (si es que del que vaig fer diumenge se’n pot dir córrer) ...i tinc “mono”  qui m’ho havia de dir a mi a aquestes alçades!.
Dilluns vaig descansar, dimarts vaig jugar a soft-ràquet, dimecres altra cop descans (bé, vaig fer una mica “d’exercici de colze”), ahir dijous vaig anar pel club a fer 10 quilòmetres en bici i alguns estiraments... i avui hi he tornat, fent uns altres 10 quilòmetres -però a un ritme molt més fort de pedalada que ahir- i alguns exercicis de reforçament de braços. I ja en començo a estar tip de tanta bici.
Se’m fa estrany estar “pululant” per allà i no pujar-me a la cinta i arrancar a córrer; però m’he promès fer bondat i deixar de córrer fins, al menys, dimecres o dijous vinent, per llavors, ja sí, començar a preparar La Cursa dels Bombers, penúltima de la meva temporada (i amb l’esperança de poder fer MMP, o sigui, baixar dels 47:58).
El que no sé es si finalment podré anar-me'n cap a Igualada diumenge a veure als companys del Tribanda, "secció triatló" (fent en aquest cas, una duatló); i és que dissabte al vespre tenim la festa de 50 aniversari d’en Nacho i no crec que la cosa acabi abans de les 3 ó les 4 de la matinada; i acabarà al ritme, està clar, de la cançó d’Elton John i la Kiki Dee “Don’t go breaking my heart”. Cliqueu aqui al enllaç, perquè el vídeo no té desperdici...

(C.Q.  533  54-305-228)
.

1 comentario:

  1. Si t'avorreix la bici estàtica, perquè no vas en bici per fora, per Collserola o així. És una experiència molt més gratificant que estar tancat dins el fitness.

    ResponderEliminar