martes, marzo 1

SUAVESSITO...


Jo creia que la d’ahir, preventivament, seria la darrera activitat esportiva que faria aquesta setmana, a pocs dies ja de la Marató. Però no he pogut estar-me’n de passar pel club... i fer, a un ritme moooollt tranquil, suavessito (que diria en Gilbert), uns altres 10 quilòmetres, però aquest cop en bici (en 34 minuts i amb 235 calories cremades); i com que, realment, el que havia anat era a fer estiraments, baixant de la bici me n’he donat una bona sessió.
Em trobo bé. Tinc molt bones sensacions; les cames, gens pesades. La punyetera esquena -encara que de manera intermitent- m’està donant forces estones de treva. Els bessons i els sòleus no es queixen... el que dic: bones sensacions. I estic engrescat, molt engrescat per poder córrer aquesta meva primera Marató de Barcelona.
No em vull pressionar gens però... si pogués baixar de 4 hores ! (em conformaria amb un temps de 3:59:59... o sigui, fer desaparèixer el “4 dels meus temps finals de Marató, com ja temps enrere no vaig parar fins a fer desaparèixer “el puto cinc” dels meus temps finals a les curses de 10 quilòmetres.

El desenllaç, diumenge cap els voltants de dos quarts d'una...

(C.Q.  402,4  37-226-176,4)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario