lunes, abril 25

QUÈ ÉS ALLÒ QUE DEIA EN VAN GAAL ?


“… tú ni tienes gitmo… fuega, fuega, fuega !”
I crec que és això el que em passa. Des de que vaig punxar a la Marató, i seguint tots els consells “habidos y por haber” de deixar de córrer durant una temporada, de la necessitat de descansar, he perdut el ritme (i, sobre tot, em noto les cames moooolt pesades). He deixat d’anar pel club amb la freqüència en que hi anava (o a córrer, o a fer exercicis de reforçament, o a fer bici, o a jugar a soft-ràquet) o sigui, he deixat de fer exercici amb regularitat... “y me he salido alarmantemente de forma”. Em trobo pesat, lent, feixuc... A sobre, per acabar de rematar-ho, em regalo la “gira gastronòmica” navarro-riojana.

Bé. Per tractar de trencar amb aquest cercle viciós en el que havia entrat des de la Marató, avui he començat a posar-hi fil a l’agulla. I amb més mandra que altra cosa, me n'he anat a córrer 5 quilòmetres al club (2 a 6:00, 2 a 5:27 i 1 a 5:00); feia dies que no corria i tampoc era cosa de fer-ne 10... i menys amb la meva panxeta actual. He acabat cremant 440 calories “navarro-riojanas” en 28 minutets i m’he regalat una llarga sessió d’estiraments. Per rematar-ho, en lloc de dutxa, me n’he anat cap a la zona d’SPA per fer una dutxa - jacuzzi - pileta d’aigua freda - dutxa; ara que hi penso, feia força dies que no “jacuzzinitzava” (he estat a punt d’incloure-hi, també, 15 minuts de sauna, però m’ha fet mandra tant d’estovament).
Objectiu a partir d’ara: recuperar el ritme de “tornar a fer coses sovint”. No cal matar-se a córrer: puc fer -els necessito- exercicis de reforçament de cames (sobre tot) i exercicis de braços i terç superior; bici, jugar a soft ràquet -poc, per culpa de la meva maleïda esquena- i perquè no, córrer, ja sigui a la cinta o per fora.
I dissabte vinent, cloenda de temporada amb la “Nocturna de l’Hospitalet”; intentaré preparar-la bé aquesta setmana, per acabar-la en un temps “decent”.
Demà passaré pel club perquè.... ja han arribat els Tri-trajes !!!  (o sigui que, a baixar panxeta toquen).

(C.Q.   599  63-337-262)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario