jueves, noviembre 3

ESTIC CANSAT…

…desganat, sense esma, mig adolorit; m’estaré fent -més- gran ?. Des de dimarts tinc dolor als malucs; més que dolor, una sensació de molèstia. A sobre, la setmana no ha ajudat, amb aquest punyeter dimarts festiu de pel mig, per animar-me a sortir a córrer. I, com sempre que estic dies sense fer rés, em trobo molt pitjor, em venen tots els mals... Necessito l’activitat !.
Txabi, has de trencar aquest cercle viciós ( i lo fotut del cas és que demà tampoc podré sortir a córrer amb la colla, perquè vaig de convidat com a públic als estudis de RAC-1 per viure en directe el seu programa “Versió RAC-1”, amb en Toni Clapés i tota la seva gent...).

1 comentario:

  1. Sempre hi ha aquells entrenaments que costen de fer, on "cal" sortir encara que les sensacions no siguin molt bones per trencar amb el mal rotllo... després la cosa ja millora.

    Ànims!!

    Plans

    ResponderEliminar