jueves, noviembre 24

INTERCANVI DE TARGETES


Acabo d’arribar d’una presentació al hotel Alexandra d’una empresa de “eventos” d’Andorra. L’objectiu, pels que presentaven, era el donar-se a conèixer i pels que hi anàvem convidats, aprofitar per fer contactes i bescanviar targetes professionals. Moltes vegades, hi ha gent que t’agafa la targeta i ni se la mira -perquè està parlant amb tu, i ja li estàs explicant qui ets i el que fas- i se la guarda directament a la butxaca.
Doncs això és el que ha fet aquell a qui, en lloc de la meva targeta... li he donat el tiquet del pàrquing !! I no vegis el mal de cap que m’ha donat l'error; primer, buscant-lo per totes les butxaques (de la jaqueta, la camisa, els pantalons...) i després quan he anat a buscar el cotxe i he hagut de “negociar” amb el del pàrquing perquè no em fes pagar una estància de 24 hores, havent-ne estat tan sols un parell.

(no, realment no m’ha passat això ; és una invenció novel·lada meva... el que sí és cert és que, a una noia del govern andorrà, sí que li he donat el tiquet del pàrquing en lloc de la meva targeta; però, per sort, ella sí que se l’ha mirat i ens en hem pogut adonar del lapsus a temps...).

Per cert, em foten figa els genolls, els dos... no, no és cap lesió: és l’edat !.

No hay comentarios:

Publicar un comentario