miércoles, octubre 3

Anem a pams…


La baixada dilluns al vespre, corrent, des de Plaça Mireia em va deixar els quàdriceps ben, però que ben tocats (tampoc hi va “ajudar” gaire la pujada, tot val a dir-ho); i ahir dimarts al matí, ben d’hora, ben d’hora -com deia aquell- em vaig fer una bona estrebada/contractura muscular a l’esquena en girar el nou mega-matalàs (que m’ha fet anar, des d’ahir al matí, amb Voltaren-gel i Robaxisal, en tandes de 2 cada vuit hores).
Amb aquest panorama, avui era dimecres i tocava sortir amb la colla, tot i aquests entrebancs físics. Però he acabat tard de pencar i no m’ha donat temps d’arribar al club a l’hora, així que he quedat en que els esperaria a la Nestlé. Però he calculat malament el temps i he arribat massa d'hora al punt de trobada, així que, per guanyar temps, he anat tirant en direcció al club fins passat el rentat de cotxes. Però ells no venien, així que m’ha assaltat el dubte:
-“I si han anat per dalt, en lloc d'anar com sempre per la carretera i per això no me'ls he creuat...?
així que després de fer un nous càlculs de temps, m’he posat a córrer altra cop en direcció cap a la Nestlé. En arribar a la benzinera d’Esplugues m’he creuat amb en Toni, que també anava al encontre de la colla, i hem continuat els dos corrent fins al “punt de trobada”; als pocs minuts, hem vist arribar la colla (Xavi, Pau, Enric, Nuria, Tomás, Gerard i Ramón) i ja tots 9 junts ens hem apropat fins a la font del Parc Cervantes. Paradeta, xerradeta... i mitja volta. Jo, en arribar altra cop a la rotonda de la Nestlé, he girat ja cap a casa i ells han continuat cap el club: estava fos !, les cames em pesaven com columnes de marbre i la contractura de l’esquena no em deixava respirar bé. Total, una sortideta ridícula per acabar fent 3,400 ridículs quilòmetres, això sí, tots per sota de 5:00. Però per a mi era important sortir a córrer avui, encara que fos una mica (per trencar aparicions  d’espirals negatives” altra cop i fugir d’excuses per a no fer-ho, tot i que la rigidesa de cames i la contractura no eren excuses).

Escoltat fa una estona al APM:
Es troben dos amics, i un li diu al altre:
-He trobat feina.
-On ?
-A Santiago.
-De què ?
-...de Compostela.
(C. Q.  792  97-291-501)
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario