sábado, octubre 6

Setmana de tres…


Si dilluns, i contra tot pronòstic, m’animava a sortir per pujar fins a Pl. Mireia (amb el seu desnivell positiu), i dimecres feia una “escapadeta” curta amb la colla, ahir va ser la Carretera de  Les Aigües -com cada divendres- però ahir amb un quorum més reduït que de costum: l’Albert, en Xavi, l’Alexis, en Gerard, “l’altra” Albert (que ha estat pare recent) i jo. Per mi ja és més important el sortir, que el que faci corrent (“sortir de la espiral negativa”, recordeu ?).
Bones sensacions les d’ahir (tot i que vaig passar, directament, del “sillón-ball-siestalarga de mitja tarda” a Les Aigües en menys de 5 minuts...); en el grup dels quatre primers vaig fer tot el camí d’anada fins a la passarel·la de Vallvidrera (ells van continuar fins a la Font del Mont), i jo em vaig esperar a que arribés “l’altra” Albert fins a la passarel·la per fer el camí de tornada els dos plegats. Em va aguantar el ritme el primer quilòmetre i després es va anar quedant enrere, perquè jo ahir em trobava força bé, tot i la rigidesa dels meus quàdriceps a conseqüència de la (per a mi al menys) “pallissa” de dilluns. Finalment, 7 quilòmetres a ritme promig de 5:14. Per cert que l’Albert m’ha recomanat no tornar-ho a fer “la Mireiada” de dilluns perquè, de cara a la Behòbia, no m’aporta rés i em desgasta inútilment. I parlant del Albert, ahir semblava com si no hagués fet la seva IronMan particular quatre dies enrere: anava molt fresc (i això que ja havia nedat pel matí !).
Ahir vaig estrenar la samarreta de: 
Pels que no sapigueu de què va això, us ho explico: si ets soci del Barça et pots apuntar (a la web del Club) per participar, com a "culé", en un seguit de curses que es fan durant l’any per Barcelona i rodalies i que puntuen en una “lliga de socis”. És totalment gratuït i et donen la samarreta (aquesta Nike, de teixit tècnic dri-fit) i un petit escut adhesiu rodó del Barça per si te’l vols enganxar al chip groc -cosa que jo ja he fet- perquè és per Champion-chip per on ens controlaran els temps als socis que participem a cada cursa. A final de temporada sembla ser que hi haurà premis pels tres primers de cadascuna de les múltiples categories que han creat; comptabilitzen 11 curses de les que, gaire bé segur, jo en podré córrer 5 (Cros de Sants, Jean Bouin, Nassos, Sant Antoni i Bombers); se m’han “escapat” (perquè ja s'han corregut) Poble Nou, Mercè i la de demà mateix a Cornellà, i ja segur que no faré ni la del Circuit de Montmeló, ni Sant Boi, ni la de Nou Barris. La samarreta porta a la inscripció 2012/2013, el que sembla voler dir que -depenent del èxit d'aquest any- això pot tenir continuïtat en properes temporades.

(C.Q.  799  98-291-508)  
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario