domingo, diciembre 9

Ja me’n van faltant menys !


Amb els 6 d’aquest matí, estic ja a menys de 50 quilòmetres pels 1.000 !.
No estava gaire animat a sortir a córrer avui. Els 15 quilòmetres correguts dijous em van passar més factura del que jo creia (i més, acumulats als 10 del diumenge anterior); però el matí s’ha llevat fresc, solejat i radiant... i cap a córrer que s’ha dit.


Corrent en solitari pel llit sec del riu...

I tot i que cada cop em desagrada més el córrer en circuits lineals (amb rectes inacabables) o repetir el mateix recorregut en una mateixa sessió, he cregut que era bo “canviar d’escenari” i he optat per “The River”: anar-me’n amb la Marta cap El Prat per córrer/trotar una estoneta pel llit sec del riu Llobregat (aquesta “taca blava” de la foto, solitària en la llunyania, soc jo corrent); hi ho fet amb un fort i fred vent de cara quan anava cap amunt (3 quilòmetres); en girar cua, he arrancat a córrer sense prémer el botó del Garmin, així que he corregut uns 700 metres “descontrolat” de crono, però cap problema: he fet la mateixa distància a l’anada i a la tornada, acabant per córrer uns 6 quilòmetres en +/-31:30, a un ritme mig de +/-5:15 (que ja acostuma a ser el meu ritme habitual darrerament...).
On encara me’n falten un munt, però en aquest cas de “calerons”, és amb les aportacions voluntàries per a la meva Trailwalker 2013 ( www.migranodearena.org/txabialbert1 ) perquè no hi veig a la gent gens animada a col·laborar-hi. Però no defalliré... “i continuaré donant-los a tots la matraca”.
(C.Q.  951 114-291-660)

No hay comentarios:

Publicar un comentario