martes, marzo 10

MAL DE MUCHOS…


epidèmia !!!.

I jo que creia que era només a mi a qui em tenien fregit els meus quàdriceps !!!. Ahir, en arribar al Club per estirar una mica les cames i fer alguns abdominals, “ l’epidèmiaesparragueril ” havia fet estralls entre els runners del Club. Apart de per la relativa duresa del traçat, la conclusió a la que varem arribar es que entre els ji-ji/ja-ja d'un cop acabada la cursa, i ja dins del pavelló, cap de nosaltres va fer els estiraments que tocava... amb les conseqüències posteriors que ara ja coneixem: ays i uys a l’endemà.

El meu “treball” d’ahir van ser 3 quilòmetres a velocitat 12 (la que espero poder mantenir, constant, diumenge a la Mitja) i la classe sencera d’abdominals amb l’Albert, acabant amb els estiraments. I avui, “vacances”, perquè penso arrepanxingar-me davant de la tele per veure com el “reds devils” del Liverpool passen per sobre dels “merengues”, sí, aquells que els tenien de “chorrear”...

Sensacions per la Mitja Marató de diumenge: bones, molt bones i molt il·lusionat per fer-la, encara que avui continuo amb els quàdriceps ben tocats.
Tinc la cursa dins del coco, imaginada, visionada... en Txabi funcionant com un motor dièsel, chaca-chaca-chaca-chaca, a velocitat constant, ni gaire ràpid, ni gaire lent, amb l’objectiu a l’horitzó de baixar de les 2 hores ( 1 hora 45 minuts estaria força be).

Tinc dubtes sobre la camiseta que he de dur; m’agradaria córrer amb “la naranjito” dels runners del Club, però -si com diuen- el diumenge fot sol puc passar-les magres, perquè no és de teixit ideal per la transpiració que diguem... El que sí he de dur es una gorra, i recordar no oblidar-me de les ulleres de sol (la Cursa es, tota l’estona, a ran de mar).

Només falten 4 dies... !!!
.
"...dicen en el pueblo que un caminante paró su reloj una tarde de primavera. Adios, amor mío, no me llores, volveré antes que de los sauces caigan las hojas. Piensa en mí, volveré a por ti...". (JMS-Penélope, 1970)
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario