jueves, marzo 26

TRANQUIL, EDU, JA SOC AQUI ....


... després de dos dies sense entrades al blob, quina novetat !!! (es una broma entre l’Edu i jo, tranquils...).
Després de que dilluns “soft-raquetegès” (amb pallissa inclosa), dimarts vaig arribar a casa “tocat”, no per l’esforç del dia anterior, ni molt menys: vaig arribar amb un mal de cap horrorós. Volia sortir a córrer pels voltants de casa (volia, realment... ?), però no estava “gaire fi”, així que -per sort- vaig llençar la moneda de 50 cèntims d’euro a l’aire i em va sortir creu. Em quedo a casa !!!; i vaja si em vaig quedar: a les 21,15 ja estava al llit, sense tele, amb la llum apagada i el meu inseparable iPod sonant fluixet a les orelles per “acaronar-me” mentre m’adormia (que deuria ser al cap de 2, màxim 3 minuts...); la Marta havia sortit a sopar fora amb unes amigues, així que el llit era tot meu !!!. Per tant, de escriure dimarts al blog, nasti de plasti.

Ahir dimecres vaig passar pel club, tot i el mal crònic d’esquena (lleu) que tenia; vaig fer unes petites sèries a la cinta (12, 14, 12 i 12... només quatre quilòmetres) i després estiraments i abdominals. Però, en arribar a casa les meves dones” tenien ocupats els ordinadors de casa, així que ahir, tampoc.

I ara, que son poc més de les 14,00, estic al despatx, havent ja dinat i després d’assistir aquest matí i fins passat la una del migdia a una “conferència trampa” a l’Agencia Catalana de Protecció de Dades, m’he dit: recupera la normalitat d’entrades (no podia fallar-li un dia més al Edu ... jeje).

Tinc unes estranyes sensacions físiques de cara a la Cursa dels Bombers: em sembla que em fa mal una miqueta tot: el maluc esquerra, l’isquiotibial esquerra també, una punxada -des d’ahir- a sobre la cuixa dreta, ben be al mig... i lleugers “tocs” als turmells, a tots dos. Serà que em faig gran...?. Tot i així, igual m’animo a anar-me’n aquesta nit al Passeig de Gràcia a fer la "sortida nocturna dels bombers” proposada per Nike... No sé, ja veurem, depèn amb l’ànim amb que surti avui del despatx.


Però la Cursa del dia 5 no me la perdo... !!!


.

No hay comentarios:

Publicar un comentario