jueves, diciembre 10

CAP A MADRID ... !

Fa uns dies vaig rebre una convocatòria per anar a sopar a... Madrid demà divendres.
La convocatòria era dels meus antics companys d'Yves Saint Laurent Parfums dels “d'abans de la fusió amb SANOFI” (1982-1991) o sigui que tots ells -excepte els venedors- són de Madrid perquè en aquells temps, la seu d'YSL estava a Madrid. Gaire bé tots eren gent d'oficina i/o fàbrica. Així que demà -amb l'AVE- cap a Madrid. I per raons d'estalvi de costos a la feina, aprofito per emportar-me, explicar i lliurar un servei (Document de Seguretat i legitimació) que la meva companya Sara hauria de dur expressament la propera setmana a un client de Soto del Real i així ens estalviem part de les despeses que això ens ocasionaria.
(a més a més, amb tot el “morro” del món, acabo de demanar a Dani -un dels companys que ve al sopar -i que està en “atur forçós”- que m'hi porti amb el seu cotxe... el convidaré a dinar però, soc així de generós, jejeje).
La egípcia” acaba d'arribar fa un parell d'hores...i demà al vespre també ella agafarà un AVE cap a Madrid perquè aprofitarem per passar junts allà el dissabte i diumenge.
L'esquena m'ha tornat a donar pel sac per la nit i aquest matí, així que no me'n he pogut estar -abans de sortir de casa- de tornar al “pelotazo-cocktail-pastillero”, i sembla que la cosa ara ja va millor.
Avui, altra cop, de gimnàs, córrer, bici, estiraments... nastideplasti.

No hay comentarios:

Publicar un comentario