sábado, febrero 25

Rituals…


Demà, Mitja Marató; i avui, aquest vespre, crec que he complert amb tots els meus rituals pre-cursa, que no manies:

-M’he passat la màquina pel coco, per tal de que el serrell no m’emprenyi demà corrent...
-Me afaitat, perquè -en no fer-ho demà al matí- el suor no em piqui a la cara...
-He deixat “l’equipatge” de cursa tot preparat: samarreta Tribanda -amb el dorsal ja col·locat al seu lloc- pantalons, mitjons, les Brooks, el Garmin, el pulsòmetre, les ulleres de sol (demà no correré amb visera) el xip, el gel, la dessuadora i la samarreta de “recanvi”.
-M’he cruspit un enooooorme plat de pasta i un “no gens menys” gran bocata (que diria en Montilla... Montilla ?  qui coi era en Montilla ?  em sona...)
-He begut, i begut i begut molt, com els camells, per “emmagatzemar” aigua.
Em dutxaré just abans d’anar-me’n a dormir, per no fer soroll demà. Posaré el despertador, tot i que sé que no em farà falta (maldormiré, com sempre, i a partir de les 5 del matí ja estaré despert, mig adormit, però despert). I abans d'anar a dormir, veuré una estona “els periquitos” per endormiscar-me...
Menys ja de 11 hores per començar a córrer la Mitja !
Per cert, “menudo lío” s’ha muntat amb les samarretes -no només no agraden, sinó que no hi ha les talles que vas demanar- i amb els pocs “calaixos” per marca (no has d’acreditar la teva marca -com a “Bombers”, per exemple- només dir-la en inscriure’t)... l’organització està rebent pals per totes bandes...
El meu objectiu per demà continua sent el mateix: baixar de 1:50:00 i ja, “per nota”, baixar de 1:49:00.  Veurem !.

No hay comentarios:

Publicar un comentario