martes, febrero 21

Seguim preparant la Mitja Marató de BCN...


Ara mateix no estic segur d’haver fet bé; el cas és que, en arribar a casa, i “con un par”, m’he vestit per sortir a córrer pels voltants de casa una estona. Bé, finalment, “pels voltants de casa” no és realment que hi hagi corregut: m’he cruspit finalment 5,600 quilòmetres anant-me’n fins el Cervantes, creuant-lo, baixant per la Diagonal i fins al Palau de Pedralbes, girant a l’esquerra i amunt, amunt, amunt fins al carrer de les Facultats, passant pel davant del Frankfurt Pedralbes, El Bruc i altra cop amunt, amunt, amunt fins a la carretera d’Esplugues, font del Cervantes i cap a casa altra cop. Resultat ? he acabat amb els sòleus ben “tocats” (la feblesa dels sòleus deu ser “el taló d’Aquiles” dels Xavi’s). Els he fet en 28:27 a una mitja de 5:08. No està gens malament. Però, demà, descans; i dijous, una mica de bici i “sanseacabó” fins diumenge a la Mitja (el que potser sí em faré és un suau massatge de cames amb la Lourdes al club).
4 dies, contant a partir de demà; només 4 dies i a córrer pels carrers de Barcelona la seva Mitja Marató !.
Per cert, que no he comentat rés del poker de gols d’en Messi de diumenge: com si fos el més natural del mon fer 4 gols en la millor Lliga del Mon... i cap dels quatre de penalty; ¿ quants penaltys li xiularan, d’aquí a final de Lliga, al Madrid perquè aquell portuguès aconsegueixi guanyar la Bota d’Or ? ja en porta 9, si no vaig errat; per tant, sense penaltys en portaria 19 de gols, pels 27 d’en Leo. Constatació de fets.
(C.Q.  169,6  19-95-74,6)

No hay comentarios:

Publicar un comentario