viernes, julio 24

ACLARIT EL PANORAMA “FINDESEMANERO”...

.
La conjunció “espai-tems” dels diversos actes del cap de setmana s’aclareix.
Finalment, he decidit que me’n vaig aquesta tarda amb la Marta cap a Sant Julià a passar un “cap de setmana curtet”; ens vacunarem i, cap al vespre, aniré a recollir a l’Andrea a l’estació. Per tant, no hi haurà “akelarre cervecera” per a mi aquesta tarda amb els friday-runner’s (ahir vaig passar pel Club per deixar-li el meu “cinturó d’ampolletes” a l’Alexis per la Triatló de Barcelona que corre diumenge).
I com que el dinar amb els muntanyencs s’ha traslladat finalment al diumenge, serà llavors quan la Marta i jo baixarem a mig matí de Sant Julià cap a Cubelles, pararem “a comprar els postres” i ens embarcarem a la “barbacoa dominguera”; per tant, tampoc podré anar a veure als companys que corren la Triatló.
I, colorín colorado, este lio se ha acabado...
(...aquest, perquè el de "Florència vs. Jean Bouin" encara em ronda pel cap donant voltes..).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario