martes, julio 21

AQUESTA MALAIDA ESQUENA . . .! ! !

.
Fa un parell de dies, des de diumenge al vespre, que em torna a fer mal l'esquena; be, no, la veritat és que no em fa mal l'esquena: només és que hi ha un punt d'inclinació de la columna en que em fot una fiblada que em deixa “tieso i encarcarat”. I, casualment, sempre és després d'haver anat amb cotxe (és massa baix i el gest d'entrar i sortir-hi em destrossa l'esquena). És també per aquest motiu pel que mai, mai, no em podré comprar el cotxe dels meus somnis, el Porsche Carrera (sigui del color que sigui...). Què hi farem !.
Tot i el mal d'esquena, avui era dimarts, i els dimarts toca soft-ràquet amb la Susanna: hem tornat a fer una bona suada en el decurs dels quatre partits que hem fet. Però el pitjor de tot és que demà em toca anar amb cotxe altra cop...
Vaig tot el dia mig zombie per culpa del Myolastan, el meu màgic relaxant muscular.
Però ens en sortirem !.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario