jueves, julio 23

SE’M ACUMULA LA FEINA …

.
Sense gaire be adonar-me’n, hi ha hagut una "coincidència d'espai-temps" d’actes i/o activitats que haig de dur a terme aquest cap de setmana, que comença demà migdia.

Per una banda, ens en havíem d’anar a Vic amb la Marta divendres a primera hora de la tarda, i passar allà el cap de setmana, per tal de vacunar-nos del tètanus i de la hepatitis (previsorament de cara al viatge a Costa Rica). No em pregunteu el perquè ens hem d’anar a vacunar a Vic, perquè és quelcom "kafkià"...

Per altra banda, demà divendres, cap a les 19,00 és la "sortida de l’akelarre cervecera" de final de temporada amb els companys "friday-runner’s".

Per acabar d’adobar-ho, abans d’ahir els meus amics muntanyencs han "despertat l’àpat barbacoa" que teníem pendent a casa d’en Xavi a Cubelles per fer-ho aquest mateix dissabte, possiblement traslladable a diumenge. Però només possiblement.

I per si això fos poc, diumenge hi ha la Triatló de Barcelona al matí, a la Barceloneta.

Així les coses, ara per ara, el més probable és que:

a/ la Marta pugi finalment sola a Vic demà divendres i es vacuni (jo passo); i que l’Andrea pugi amb tren a passar el cap de setmana amb ella.
b/ jo em quedi aquí i pugui fer "l’akelarre cervecera" amb els nois divendres tarda.
c/ si no hi ha canvi de data, dissabte només pujaré jo a Cubelles al dinar amb els muntanyencs.
d/ si l’àpat el passen finalment al diumenge, la Marta podrà baixar de Vic al matí, jo veure la Triatló, i desprès anar tots dos cap a Cubelles amb moto.
Però com dic, ara per ara "all is in the air"...

I tot això l’endemà d’un boníssim i molt agradable i engrescador sopar ahir a “La Venta”, convidats per "la prima Montse" a compte dels seus "quelcom més de 40 anys...".
No, els Mossos no em van enxampar ahir a la nit, no...
Per cert, avui fot una calor que aplasta....
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario