lunes, noviembre 16

JA TENIM RESULTATS ….

.
… de “l’escalada” d’ahir a Sant Vicenç dels Horts ("una cursa per fer temps", que diria l'Albert...) :

- “Speedy-Albert Barrachina” va entrar en el lloc 39º, amb un mega-temps de 39'41''.
- el va seguir l’Higinio, el 160º i fent un temps ( tiempazo! ) de 45'21''.
- darrera d’ells, en Juan Carlos, que va entrar el 205º ( com el model del Peugeot ) i amb temps de 47'22''.
- ja molt lluny d’ells, menda lerenda, que vaig entrar el 292º, amb un desastrós temps final de 50'31'';
- i sentint el seu alè al meu clatell va entrar ( en la seva primera cursa! ) el Marcial, en la posició 306º i un molt més que acceptable temps de 51'24''.
De tota manera, crec que hi ha un "decalatge" de +/- 10 segons en el temps de tots... però donarem aquests com a bons.
Van acabar la cursa 409 corredors.

(els meus mugrons van molt millor, però -menys a les pestanyes- tinc agulletes per tot el cós...).
.

1 comentario:

  1. Moltes felicitats a tots els meus herois de l'asfalt!!!

    BLN

    ResponderEliminar