lunes, enero 11

AVUI TOT S'HA CAPGIRAT...

... per no “deixar-me” anar a córrer.
Primer, he sortit tard del despatx; a sobre, m'he parat en un “zapatero remendón” a que em posés un “clic” a les mànigues del tres quarts (m'entrava un aire de collons “por la boca-manga”, i més en dies freds com el d'avui...); i a sobre, la coartada final per no poder anar al Club a córrer (apart del fred que tenia mentre anava per la Ronda Litoral) ha estat el que m'han trucat els de Wala dient-me que el paravents Adidas negre (com aquest) que vaig encarregar ahir -i que no em tenia que arribar fins dijous- ja el tenien aquí. Així que l'he anat a buscar... i cap a casa.

RUTINA D'AVUI: altra cop, rés de rés (... i en van tres !)
I dimecres, toca remuntada a Sevilla en partit de Copa; jo em quedo amb un 1-3.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario