lunes, diciembre 13

CLOENDA DE TEMPORADA RUNNER…

Aquest diumenge dia 19, a Lloret, correré “La Sansi” , versió lloretenca de la cursa clàssica San Silvestre, i amb ella caurà el teló de la meva temporada de curses d'aquest any 2010, amb el bagatge final de:
      -  2 maratons
      -  5 mitges maratons
      - 11 curses de 10 quilòmetres
... que, “p’a mi edad” no està gens malament. A la Sansi de Lloret (que substituirà aquest any a la clàssica “cursa dels nassos” de cada 31 de desembre des del 2007) correrà amb Olga, una de les companyes voluntàries del Campionat d’Europa d’Atletisme.
Avui, precisament avui, m’ha donat per fer la classe sencera d’abdominals, avui, que vinc d’un cap de setmana amb dolor d’esquena (tot i que he aconseguit evitar el prendrem el meu “cocktail-miracle” de Myolastan + Normulen). Veurem demà cóm m’aixeco.
Ah! i recordo que vaig aplaçar la prova d’esforç (prevista inicialment pel 2 de desembre) perquè hagués estat només 5 dies després de la Marató de Donosti i no era pla. La vaig passar al 20 de desembre a les vuit del matí, perquè és aquest dia -a les 09,30- quan tinc la visita amb la cardiòloga. I... a què us sona el 20 de desembre? Doncs sí, efectivament, a que el 20 és l’endemà de córrer ”La Sansi”; per sort, és una cursa de 5 quilòmetres i no crec que em deixi gaire “tocat”...

Compte enrere pel derby de dissabte: C I N C !!!
El meu pronòstic: 1-3
.

1 comentario:

  1. que bien que compartas tus carreras/correrias con Olga.
    Petons para los dos
    Mi porra: 0-2

    ResponderEliminar