lunes, diciembre 6

SEQÜELES UNA SETMANA DESPRÉS…


Com un 8,34% de la població, jo tinc “peu grec”, és a dir, que el segon dit del meu peu és més llarg que el dit gros (les altres dues qualificacions són "egipci" i "quadrat"). Això no se’m nota tant quan els dits reposen al terra (vull dir, quan els palpís -les “yemas”- estan amb contacte amb la sola de la sabata o sabatilla). Però quan, com a la Marató de Donosti, haig d’aixecar els dits per  tal d'intentar pal·liar la possible aparició d’una dolorosa “rampa” als bessons, és veu fàcil i exageradament la meva qualificació “de peu grec”: el meu segon és més llarg que el dit gros (com veureu a la foto, tot i que a la foto no el tinc “aixecat”); i va ser precisament per tenir que anar aixecant el dits mentre corria -des del quilòmetre 26- que aquest segon dit, normalment “replegat i en repòs”, va anar picant, una passa darrera l’altra, contra la punta de les Asics, provocant el que amb tants i tants anys de jugar a futbol no m’havia passat mai: que em quedés una ungla negre !. I així és com tinc encara avui la ungla del meu peu dret, una setmana després de córrer la marató (la ungla del dit gros ja és negre de la punta des de que jo tenia dos anyets quan, en obrir una porta me la vaig arrancar "de cuajo").

Tercer dia de festa, i primer dia “d’activitat”: me n’he anat al club pel matí per fer a força bon ritme -de velocitat i de resistència dels pedals- 10 quilòmetres en bici en 23 minutets; després he volgut córrer una mica a la cinta (encara no havia corregut ni una sola passa des de diumenge) però només he fet un quilòmetre perquè els sòleus continuaven “emprenyant-me” i he preferit no forçar. I he fet també els ja clàssics estiraments, és clar.

Tots coneixem "Els tres tenors", "Els tres mosqueters", "Els tres cerditos", "Els tres en ratlla", "Els tres tristes tigres"...  Avui, tant el diari France Football com la FIFA han mostrat al món
"ELS TRES MAGNÍFICS":
seran ells tres, i només ells tres -entre tots els jugadors de futbol del món mondial- els que es disputin aquest any el títol de la "Pilota d'Or".
La meva aposta ?: Iniesta-or / Messi-plata / Xavi-bronze, encara que el més lògic seria Xavi-or / Messi-plata / Iniesta-bronze (... tot i que Messi "está que se sale")
És una més que merescuda Pilota d'Or per a una excel·lent collita de La Masia.
Apa, me’n vaig a recollir a la Marta al aeroport... esperant que no hi hagi cap entrebanc de darrera hora amb l’hora d’arribada del seu vol.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario