miércoles, julio 27

AVUI JA FA UN ANY… !

Avui 27 de juliol de 2011, cap allà les 21,45 farà justament un any que vaig trepitjar per primer cop (com a Voluntari del Campionat d’Europa d’Atletisme Barcelona-2010) la tarima del àrea de cerimònia de banderes per hissar-ne la primera que em va tocar: va ser la del guanyador dels 20 KM. Marxa, el atleta de la Federació Russa Stanislav EMELYANOV.
Abans, però, la primera bandera que és va hissar aquella primera nit va ser la de Bielorússia, per la guanyadora de Llançament de Pes Nadzeya OSTAPCHUCK (que aquí a la foto encara no havia sopat la pobre...).
(el link porta data 28... perquè ja era 28 quan vaig arribar a casa per escriure l’entrada).
L’experiència de la meva participació com a Voluntari en els Campionats ... ? impagable i inoblidable !.
... i ja ha passat un any;  collons, cóm passa de ràpid el temps !.
Dos mesos després d’aquell dia, i molt animat per tot el que vaig veure i viure aquells intensos dies que em van “empapar” d’atletisme, vaig córrer -i completar- la meva primera Marató, a Berlín, i vaig “rematar'ho” amb una segona participació en una Marató dos mesos més tard (la de Donosti) i millorant fins i tot la meva marca berlinesa en 10 minuts.
Un estiu d’allò més “atlètic/maratonià” aquell del 2010.

Avui, descans, que em foten mal els malucs d’ahir i “em grinyola” una mica el genoll esquerra.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario