sábado, julio 23

A M Y…


Després de tenir-lo durant més de mig any al costat del ordinador, veient-lo cada dia, no ha estat sinó precisament aquest mateix migdia que m’he passat al iPod els dos CD’s addicionals (jo creia que eren dos DVD's) d’un "pack especial" de la Amy Winehouse ("Frank" i "Back to black") que em van regalar aquest passat Nadal l’Andrea i la Marta. Saben que m’encanta l’Amy. I recordo que li he comentat avui a l’Andrea mentre ho estava fent:
- És una llàstima, però crec que l’Amy la palmará aviat…
Acabo d’arribar del cine (*) i Sara, la meva companya del despatx, amb la que compartim molts i molts cops a l’Amy com a música de fons a l'ordinador, m’acaba d'enviar un missatge curt, precís, dur:
- Ha mort l’Amy Winehouse, què fort …
(*) he anat a veure Pequeñas mentiras sin importancia”: no us la perdeu.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario