lunes, julio 4

UNS ALTRES 10 AL SAC !


Doncs sí, perquè ha parat de ploure i me n’he pogut anar fins al club a córrer una mica; encara que això de “una mica” és un dir, perquè he tornat a fer una “cursa privée” de les meves d’uns altres 10 quilòmetres.
Contra el que havia previst, i escrit a l’entrada anterior d’avui mateix, el que he fet ha estat “accelerar el ritme habitual”; així, he fet els primers 9,5 quilòmetres a ritme de 5:12 (quan el normal era anar a 5:27) i rematant-t’ho amb uns darrers 500 metres a ritme 4:25 (quan el normal era anar a 4:36). 858 calories "foses" en 51:49. Per poc que pugui, tardaré a pujar a la bici: córrer em motiva molt més...
Per cert, recordeu-me entre tots que els dilluns (i més després de tres dies en que l’esquena m’ha donat pel sac tot i més) no torni a fer bestieses com aquesta d’avui: deixem-les pels dimarts o dimecres...
El que sí he fet (i és que de vegades semblo “bobo”) ha estat veure un parell de partits de esquaix abans d’anar-me’n cap a la dutxa després d’haver corregut i de fer la llarga sessió d’estiraments; d’aquesta manera, el cos recupera lentament la temperatura, baixa la “calorada” i la “suada irrefrenable” i em permet sortir de la dutxa sense tornar a començar a suar com un boix...
Demà descansarem: me’n vaig cap a Girona i comarques tot el dia i tornaré tard, així que no tornarem a córrer fins dimecres.  
(C.Q.  914  99-478-436)
.

1 comentario:

  1. Doncs jo, tot i ser dilluns, he fet la bestiesa de córrer 15km per Les Aigües. I em trobo superbé!

    ResponderEliminar