martes, julio 12

I ARA QUÈ ?.

Marta Domínguez, exculpada también de suministro de fármaco sin receta. La atleta palentina queda por tanto, libre de todo cargo por dopaje y por suministrar sin receta un fármaco.


... cóm et treus “la merda de sobre” d’un “marrón” com aquest ?; cóm queda la teva imatge personal i professional ?; cóm és pot engegar el ventilador tan impunement, jugant d’aquesta manera tant alegre amb la vida i el treball d’una persona ?; cóm evitarà Marta, la "meva" Marta Domínguez (tot i la bandera i el toro) quan la mirin pel carrer, o quan estigui altra cop corrent sobre el tartán d’un estadi, no pensar: 
-“aquests pensen que sí que ho vaig fer...”.
cóm és pot arribar a viure, ja permanentment, sota sospita ?; qui creurà en la netedat d’un nou triomf de l’atleta palentina, la meva rubia teñida preferida, cursi més que cursi, amb la seva cinta rosa al cap ?.
Marta, jo estic amb tu... i et vull veure ben aviat tornant a córrer per aquests mons de Déu.  Ànims !.

(ara que també et dic que, si saps del cert els noms dels que esborronen l’esport, el nostre i el de la resta d’esports, ho hauries de poder dir amb tota la tranquil·litat del món i sense amagar-te de rés).
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario