domingo, febrero 7

AMB UN PARELL, TXABI … !!!



Crònica d’urgència de la Mitja Marató d’aquest matí a Granollers:
A – co – llo – nant... ! ! !
En un recorregut molt exigent per mi (fins el quilòmetre 10, en pujadeta i amb un "tobogan" darrera l’altra) molt més exigent que el de la meva anterior Mitja Marató (però que molt, molt…) i a falta de confirmació “oficial” de temps, el meu d'avui ha estat de….



Això vol dir que, després de córrer durant 21 quilòmetres i 97 metres, he rebaixat el meu temps en: 2 minuts i 7 segons.... una passada !!!.
Parte mèdic d’urgència: el faré “per defecte”: NO em fa mal la segona pestanya de dalt de l'ull dret; la resta del cos, tot un poema. Però, aquest cop, em fan mal els braços, però els puc moure sense problemes.

"Seguiremos informando" (perquè aquesta Mitja, i les sensacions viscudes, s’ho mereixen).

Me’n vaig a fer una llaaaarga siesta.
.

4 comentarios:

  1. Txabi t'he vist passar quasi arribant a meta. Molt bé nano, ets un speedy de debó!

    Ara t'enviem les nostres fotos. Tot i que quan has passat ja no tenia bateria, així que seran més aviat dels keniates i del Chema Martínez. No et preocupis que l'Albert sí que n'ha pogut fer.

    ResponderEliminar
  2. Hola

    En nuestro blog http://fotologion.blogspot.com/ hemos publicado algunas fotos de la Mitja Marato.
    Saludos cordiales

    Miguel Angel

    ResponderEliminar