miércoles, febrero 17

HEREU, ESCOLTA… !!!

A Madrid no hi circulen (crec) ni una dècima part de les motos que circulen per Barcelona i mireu el senyal de tràfic que m’he trobat per tot Madrid:

Deixen circular les motos pel carril bus !!!

(en canvi, aquí, trepitges la ratlla del carril bus... i te la foten !).
Ja estic a casa; he sortit de Madrid cap els voltants de les dues del migdia. He dinat a un poblet de Guadalajara (Torijo, Alcarria pura i dura) i després de fotrem -per 8 miserables euros- unes "judias pintas con chorizo", uns filets de porc i un "flan de pastor" (boníssim) me'n he anat d’una tirada fins a casa, on he arribat a les nou del vespre amb l'esquena feta pols, com sempre que vaig amb cotxe. Per tant, avui, de córrer, altra cop rés de rés. A veure si a partir de demà aconsegueixo tornar a agafar el meu ritme “normal” d'entrenament... perquè tinc un mes de març d'aupa !.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario