sábado, febrero 20

¿ QUIÉN DIJO MIEDO... ?

Després d'una derrota, el que cal fer és guanyar i -si pot ser- guanyar de la manera que ho ha fet avui al Barça: senzill, efectiu i contundent !. He encertat el total de gols (4) però no en el repartiment: els quatre han estat nostres.
I en basquet... “derby habemus: jugarem la final de Copa Del Que Te Dije contra el Reial Madrid (guanyarem !).
Com tenia previst, me'n he anat “a fer la Diagonal” i més recorregut del que em pensava: m'he cruspit finalment 7,5 quilòmetres (des d'El Corte Inglés fins al Passeig de Sant Joan... i tornada). Haig de dir que em sento amb les cames “pesades”, cansades... Crec que em passa factura el haver abandonat els exercicis de reforçament de cames; ja m'ho va dir fa temps l'Albert: amb córrer no ni ha prou. Els hauré de “repescar”, perquè sinó patiré -i cóm- durant el meu “Tourmalet” particular del mes de març.
I demà... calçotada casolana a cal Xavi, a Cubelles.
...

No hay comentarios:

Publicar un comentario