sábado, febrero 13

PROPERS ESDEVENIMENTS ESPORTIUS . . .






... i el primer, demà mateix, acompanyant el Pau i la Carol (ella "debuta" en una Mitja) en el seus últims 6 quilòmetres de la Mitja Marató de Barcelona. Després "descansaré" fins el primer diumenge de març per un "ja no parar":
-el 7 de març, fer Mitja Marató (els 21 quilòmetres finals) de la Marató de Barcelona.
-el 14, córrer els 10 quilòmetres de la Cursa Atlètica "Vila d'Esparreguera", i -com a fi de festa, i ja amb els 53 complerts
-el 21, córrer -ja per segona vegada- la Mitja Marató "Barcelona-Costa del Maresme", amb l'objectiu de baixar de 1 h. 50'
Un bon tute per donar la benvinguda a la primavera...
.

2 comentarios:

  1. Txabi, jo vull apuntar-me a Esparraguera, però el Per serà a Noruega esquiant amb amics. Com que de conduir ja saps que no vaig molt bé, em caldria trobar lloc a un cotxe. L'Erik no sé si voldrà, jo sí. Em dones un cop de mà?

    ResponderEliminar
  2. No problem, ja ens ho arreglarem (normalment, els nois surten des del Club); jo crec que com l'altra cop hi aniré en moto.
    Tranquila que te'n sortirás!.

    ResponderEliminar