lunes, febrero 15

COLLONS CÓM NEVA... !!!

He arribat a Madrid cap a les cinc de la tarda, prèvia parada a Saragossa i per dinar després a Alcolea del Pinar. Ha començat a ploure aigua-neu cap a les quatre i escaig, en arribar a la part sur de Madrid, prop de Getafe. I quan anava cap a Majadahonda a veure uns amics meus, per informar-els de què anava això de la protecció de dades (tenen una perfumeria i son distribuïdors d'una marca de cosmètica a nivell nacional) ha començat a nevar: copitos, copos... copones !!!. En els tres quarts d'hora que he estat amb ells, el cotxe ha quedat cobert amb 2 dits de neu (la foto no és de Madrid).
Visto lo visto, i com que demà començo el dia a Pozuelo, me n'he anat cap a Las Rozas, però en lloc de dormir al meu hotel habitual, el “Travelodge” de Las Matas, m'he arriscat i -a indicació dels meus amics- he anat directament al “Campanille” de Las Rozas. Motiu ? El Travelodge té el pàrquing a peu de carrer i el Campanille el té soterrat i “con la que está cayendo”, millor no trobar el cotxe demà enterrat sota un bloc de neu i gel. A més, aquest és encara més econòmic, més gran, més net, millor cafeteria-restaurant i amb més gent. Serà el meu des d'ara en endavant
Amb aquest clima hivernal (encara que ara ja ha deixat de nevar fa una estona, però plou amb ganes) de sortir a córrer, rés de rés.
Veurem si per demà ja escampa una mica...!.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario