sábado, febrero 6

SEMBLA SER QUE…

… demà, ploure, no plourà; és més, lluirà el sol.

Però sí que hi ha amenaça de vent.

Collons, prefereixo fins i tot la pluja i el fred que no pas el vent: és molt emprenyador per córrer.
Aquest matí me’n he anat al club a estirar les cames i “escalfar” una miqueta. He fet suaus, molt suaus, 8 quilòmetres en bici, uns quants abdominals i, això sí, una llaaarga sessió d’estiraments, per acabar força estona sota la dutxa amb aigua ben calenta.
D’aquí a uns minutets, cap el camp del Barça per veure el partit contra el Getafe i, en sortir, passaré una estoneta per la festa d’aniversari del Esteve... i un cop a casa em fotré per sopar el preceptiu plat de pasta pre-cursa.
Estic d’allò més neguitós... però tinc bones sensacions per demà. En "homenatge" als meus companys "cobardes" (la majoría d'ells són dels voltants de Granollers) demà correré amb la camiseta negre cobarde.
Si baixo d' 1 hora cinquanta, em donaré un homenatge !.
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario