martes, febrero 2

SORT N'HE TINGUT AVUI DE L'ALBERT ...


... perquè avui m'hagués “suïcidat” a la cinta. I es que ahir, després de recordar-me que:

- Txabi, no et veig entrenar gens per la Mitja, i 21 quilòmetres son 21 quilòmetres, no és cap “tonteria”...

varem quedar en que avui hauria de fer, com a mínim, uns 10 quilòmetres; el que no vaig fer és entendre'l be, i avui anava disposat a fer 10 sèries de 1 quilòmetre a velocitat 14, amb descansos de 1 minut i mig o dos; sort que quan en portava fetes 4 l'Albert m'ha dit que afluixés, que ell no parlava d'una sèrie forta de 10 quilòmetres, sinó de córrer 10 quilòmetres (que no és el mateix); així és que finalment he fet 5 sèries a 14 i un darrer quilòmetre a velocitat 12.
I és curiós: abans de començar a fer sèries a 14, el anar a 12 era el meu ritme normal-alt de cadència i avui, després de les 5 sèries a 14, al fer el darrer quilòmetre a 12 m'ha donat la sensació “com d'anar caminant” en lloc d'anar corrent. I me n'he adonat d'un altra cosa: corrent a 14 aixeco molt més els talons (van més "enganxats" al cul) i també els genolls en fer les pases, “boto” més. Però he acabat bastant “tocat” del soleu de la cama dreta (i suant com un "berro").
Ara (perquè jo conec el meu cos) el que toca és no força la màquina d'aquí a diumenge; així doncs una mica de bici, exercicis de braços i estiraments demà; descans dijous però fent estiraments a casa i més bici i estiraments divendres; i dissabte descans total.
Ja només falten 4 dies... !
..

No hay comentarios:

Publicar un comentario