jueves, febrero 25

SOC TAN FÀCIL DE CONVÈNCER ...

Avui he arribat al Club amb la ferma convicció de fer, només, una llarga sessió de sauna i jacuzzi i prou. I és que les natges (nalgas para los “mesetarios”) continuaven donant-me guerra. Però noi, ha estat arribar, comentar-ho amb l'Albert i dir-me:
- "no home no, fes una mica de bici, exercicis de braços i una sessió llarga d'estiraments... "
així que, de sauna i jacuzzi rés de rés: 10 quilòmetres en bici, un bon tute a les màquines de reforçament del terç superior i estiraments, una bona sessió d'estiraments.
I ha estat fent els estiraments quan l'Albert m'ha dit si volia apuntar-me a comprar “mitjons tècnics dels llargs” per córrer (i és que s'han posat de moda, amb arguments tècniques ben raonats i sembla ser que els meus amics del Tri-banda han trobat un “chollete” per poder comprar-ne a uns preus especials).

Qui m'ho havia de dir fa tans sols dos anys!. Vaig córrer la primera cursa de 10 quilòmetres de la meva vida el 31 de desembre de 2007 amb unes sabatilles/zapatones de tennis infumables... i ara resulta que ja no podem córrer si no és amb unes Asics o unes Saucony, amb samarretes tècniques, pulsòmetre... i ara, per acabar d'arreglar-ho, amb uns mitjons tècnics de darrera generació !.
..

No hay comentarios:

Publicar un comentario